Spring menu over og gå til indholdVend tilbage til forsidenGå til vores guide for tilgængelighed

Spørgsmål om økonomi

Her finder du svar på praktiske spørgsmål omkring økonomi og Amagerbro Frikirke

Spørgsmål om månedlig træk

  1. Er man bundet til sin aftale?
    Nej, du kan til enhver til ændre beløbet eller stoppe det faste træk. Det gør du ved at skrive til giv@amagerbrofrikirke.dk
  2. Kan man springe en måned over?
    Snart vil man kunne, men lige nu vil det foregå ved at sende en mail til giv@amagerbrofrikirke.dk inden 8 før d. 1.
  3. Mit kort er spærret eller løbet ud, hvad skal jeg gøre?
    Du starter en ny betaling med det nye kort, og kontakter giv@amagerbrofrikirke.dk hvis du er i tvivl om det gamle kort stadig er aktivt.

Hvilken konto kan man indbetale på?

Alle indbetalinger skal gå til kirkens konto: Reg.nr: 3733 Kontonr: 3116235994

Mærk gerne overførslen med formålet: fx Gave. Sørg for at du har oplyst CPR-NR på et tidspunkt, hvis du ønsker fradrag. Det kan gøres online eller til Jonathan Davies

Hvordan flytter jeg min Tiende aftale til Amagerbro Frikirke?

Skriv til giv@amagerbrofrikirke.dk, så guider vi dig videre.