Børnene er det vigtigste, vi har. Derfor sætter vi alt ind for at gøre kirke til noget sjovt og spændende, så vores børn glæder sig til at komme i kirke – og kommer gang efter gang. Uanset om det drejer sig om børnekirke eller juniorklub, skal kirken være et sted med dejligt fællesskab, sjove aktiviteter og selvfølgelig et sted, hvor børnene lærer mere om Gud. Vi har tilbud til alle børn og unge – uanset alder.

Baby-balkonen – for babyer og vuggestuebørn (0-2 år)

Der er bøger og aktivitetskufferter, som du frit kan forsyne dig af under gudstjenesten.Synes din baby alligevel, at det er lidt kedeligt, kan I smutte op på babybalkonen på 1.sal. Her er legetøj i massevis og god plads til at lege. Og mor og far kan følge med i gudstjenesten gennem vinduerne og højtalerne.

Detektivklubben – for børnehavebørn (3-6 år)

Detektivklubben er rigtig sjov for børn, der går i børnehave. Gruppelederen har typisk forberedt et par sange og en fortælling fra bibelen, som illustreres gennem enten tegninger, powerpoint eller duplo-klodser. Og til sidst er der en sjov aktivitet, f.eks. konkurrencer, krea, bagning eller en tur på kirkens legeplads. I Detektivklubben forstår vi godt, hvis barnet har brug for at mor eller far er med de første par gange, men målet er selvfølgelig, at mor og far kan være en del af gudstjenesten. Husk, at hvis du er med som forælder, deltager du som medhjælper for alle børnene og ikke kun dit eget.

Astronautklubben for skolebørn (0.- 2. klasse)

Astronautklubben er fed. Punktum. Her mødes børn, der går i skole og laver sjove, skøre og fjollede ting. Nogle gange holder vi OL. Andre gange laver vi vores egen film, bager eller laver en sjov ting. Og vi hører altid en historie fra Biblen.

Juniorklubfor pre-teenagers (3. klasse til 8. klasse)

Juniorklubben er for alle i 3. – 8. klasse. Vi mødes hver søndag kl. 10.30 nede i kirken, og går derefter op i vores juniorklub efter lovsang og laver en masse spændende og sjove ting. Nogle gange laver vi noget kreativt. Andre gange spiller vi eller hænger ud. Og så hører vi (næsten) altid et eller andet om Gud. Juniorklubben skal nemlig gerne være et sted, hvor vi både får gode venner, har det skægt og er sammen med Gud. Og spiser toasts … og spiller bordfodbold… og meeeget andet!Udover de normale aktiviteter om søndagen laver vi også lidt ekstra en gang imellem. Vi har f.eks. haft py-party i kirken, haft Nurf Gun kamp i kirken, lavet paint-party, og været i GoMonkey. Skal man tro på Gud for at være med? Nej. Må man invitere venner med? Ja. Husk, at der ikke er Juniorklub den sidste søndag hver måned.

Oasen for 18+

Oasen er et kristent forum for unge i alderen 18+. Oasen udgør et netværk, som danner rammerne for fællesskab og samvær for Københavns unge. Oasen ynder at skabe et forfriskende pusterum midt i hverdagens stress og jag, hvor fokusset er på fordybelse i vores relationer til hinanden og i vores relation til Jesus. På den almindelige Oase-torsdag består en aften af et talt ord og en omgang lovsang, efterfulgt af hygge i vores café. Oasens arrangementer er åbne for alle og 100% uforpligtende. Kommer du for første gang, opfordres du til lige at sige hej i caféen – så giver vi en gratis forfriskning.

Oasen er åben den sidste torsdag hver måned fra kl. 19.