Navigation af visninger

I dag

Seneste afsluttede Begivenheder

Gudstjeneste med Andries van Heerden

Denne søndag bliver helt særlig. Vi får besøg af Andries van Heerden, som er senior pastor i Emmanuel Church i Louis Trichardt, Limpopo, South Africa. Andries har nogle helt særlige profetiske evner, og en meget behagelig mand. Vi glæder os! Vi starter med gratis morgenmad kl. 10. Gudstjenesten starter kl. 10.30.

Gudstjeneste: Bents brevkasse

Velkommen til en lidt særlig gudstjeneste, hvor Kezia interviewer Bent om alt mellem himmel og jord. Hvis du har et spørgsmål, kan du lægge det i brevkassen i kirken. Vi starter med gratis morgenmad kl. 10. Gudstjenesten starter kl. 10.30. Efter gudstjenesten er der fællesspisning.

Åben Kirke

Åben Kirke er et hyggeligt fællesskab hver tirsdag kl. 16-19. Vi laver praktiske ting, hygger og spiser aftensmad sammen. Maden koster 30 kr for voksne.